søndag 15. april 2012

Den spede begynnelse..

Den spede begynnelse er nå:) Bloggen min har fått navnet sitt etter et vers i en sang. Her om dagen kom min kjære gode sønn på 3 år hjem fra barnehagen. Ved middagsbordet var det som vanlig litt kaos med "vil ikke" og "liker ikke kjøttkaker i dag, det liker jeg på torsdag"... Sånn ut fra intet begynte go'gut'n å synge en sang om svaler... "Fem små svaler, fem små svaler sitter på gren" så blåste han på hånden sin og sang videre... "Fire små svaler..." sånn fortsatte det til det var ingen svaler igjen på grenen. Til og med lillemor på 1 år var stille... Siden jeg har vært så heldig å få to flotte barn ble de fra denne dagen mine "To små svaler" <3 Bloggen min kommer til å inneholde alt og ingenting, men siden jeg muligens er over gjennomsnittet strikkegal (som mannen min sier) og kronisk syk vil den nok bli preget av håndarbeid!! Og kanskje den fine familien min<3 Håper du kan finne litt artig her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar