lørdag 28. april 2012

Stoff og Stil :)

Jeg har vært på Stoff og Stil!! Det er dessverre lenge siden sist, men å komme dit en tur nå var som å komme på godteributikken!!! Jeg kunne sikkert gått der en hel dag og bare drømt meg bort!! Og så fikk jeg så fantastisk hjelp fra ei av de som jobber der! Hun forklarte og ga tips, og det er bra for det er lenge siden jeg har sydd nå. Hjem ble det med stoff til to selekjoler til lillemor:) og ikveld har jeg ligget i gulvet og klipt ut stoffet til kjolene. Jeg gleder meg sånn til å sy de, men gubben bygger fjernstyrt fly på sybordet mitt, så da synes jeg at jeg kan vente. Jeg har da masse annet håndarbeid å gjøre, ca 5 ulike seriøse strikkeprosjekter på gang...(lettere flau..) Og noen useriøse som er sandkassestrikking (mest ullsokkestrikk som er med i sandkassen. Min mor tror ikke jeg har tid til husarbeid... Hihi, tid har jeg, men det blir gjort unna i en fei slik at jeg kan kose meg med håndarbeid:) og siden go'onga'n søv e det min tid no... Kanskje et bittelite glass rødt også? Ha en fantastisk fin håndarbeidsrik lørdagskveld!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar