mandag 16. april 2012

IKEA-elsket og hatet...;)

I dag har vi vært på IKEA, Dvs jeg har vært på IKEA! Gubben har ødelagt menisken og humper rundt på krykker, men jeg hadde bestemt meg for at dagen i dag var dagen for å rydde og gjøre om på det kombinerte data/stormet vi har. Laga meg ei liste og i løpet av 10 min inne på IKEA hadde jeg kjøpt ny skrivepult, høyskap og hyller. Jeg angret bittelitt da jeg måtte bære ALT selv... Menmen... Så i ettermiddag har kidsa og jeg montert flatpakker med gubben på en stol:) så måtte jeg innom Jens Hoff å kjøpe to garnnøster til meg selv i belønning:) gleder meg stort til å strikke en "frangiflutti" av garnet jeg kjøpte!! Kanskje får jeg hjemmelaget pizza nå? Det lukter iallfall deilig fra kjøkkenet der gubben sitter på en stol... Oppskrift kommer senere hvis pizza'n er god:)

1 kommentar:

  1. Hmm.. Ikke alltid lurt å skrive innlegg fra IPad for den har autokorrektur.... Det var det kombinerte data/syrommet som fikk en ny look:) og pizza'n va knallgod:)

    SvarSlett