mandag 18. februar 2013

La våren komme!!

Jada Jada, jeg vet det er tidlig, men med betydelig lysere dager og ikke inst lysere morgener har jeg begynt å lengte etter våren. Synes denne vinteren har vært uendelig lang og kald. Jeg har riktignok hatt mye artig strikking å varme meg på denne vinteren, men nå har jeg strikket vårgensere til kidsa! Det er vel egentlig strengt tatt vintergensere da de er strikket i 100% ull, men de er enda litt store i størrelsen så jeg regner med det blir vårgensere! Det er Osloanorakken fra pickles.no Jeg har denne gangen valgt å strikke de uten hette, for å gjøre det litt enklere å kunne bruke genseren under jakke eller dress.
Begge to er strikket i Jade og Magig wool deluxe fra yarn-paradise.com . Mange strikker også Oslo-anorakkene i Drops Nepal, og det gir også et flott resultat! Kidsa ble storfornøyde, og med selv-valgte knapper fra Panduro, ble lykken komplett da først go'gut'n og så lillemor ga meg en bamseklem å sa: "Den var fin mamma! Tuusen takk!"

2 kommentarer: