lørdag 6. april 2013

Nattmat...

Midt i en nattevaktshelg er det også viktig å kose seg litt. I en travel avdeling med flotte kollegaer er det gøy å ta med litt ekstra godt en gang i blandt. Og denne gangen falt valget på påsmurte brødskiver. Og det skal sies at om jeg noen gang skulle gå lei av å være sykepleier, ja så skal jeg definitivt ikke bli brødskivesmører!!! For en kjedelig jobb som det blir mye rot av! Heldigvis kom gubben som troll i eske og hjalp til med ryddinga!!

Mens jeg sto å smurte hadde jeg lagt skivene utover et rent bord, og for en liten kar kunne det nok se ganske så imponerende ut med hele bordet dekt av brødskiver. Go'gut'n løp til pappan og jeg hørte ha rope "pappa pappa kom å se mamma skal ha med brødskiver på jobb for å dele med de andre, og det er millioner brødskiver, hun tar jo alle vi har!!!" Haha kidsa er så artige, det skal sies at de fikk spise mens jeg smurte så de sulter ikke. Nå skal jeg legge meg på "lading" et par timer før jobben kaller. Håper det smaker med snitter mine kjære kollegaer!

1 kommentar:

  1. Nam nam. Tror jeg dropper den tørre Skyr'en i natt :-) Sees plutselig

    SvarSlett