torsdag 18. juli 2013

Det ryker...

Det ryker av naboens pipe... Fordi han fyrer med ved. Ja og det er vel egentlig ikke særlig unaturlig, bortsett fra at vi idag skriver 18. Juli!!!!! Ute er det 10-13 grader, regn og vind. Og det er jo skikkelig deilig i juli, for da får man neglesprett når man sykler, og jeg slipper å tenke på den bikinikroppen det aldri ble noe av denne sommeren heller!
Jeg for min del koser meg litt i regnet også jeg da... Det gjelder å snu alt til sin fordel, ikke sant? Jeg fant for noen uker siden en gruppe på facebook som skulle strikke dette teppet sammen, men det var bare et men... Oppstarten skulle være til høsten, og jeg som ikke hadde noe særlig annet håndarbeid.. (haha trodde du virkelig på det??) Jeg var ivrig etter å komme igang, så ivrig, at jeg likegodt bestilte mønsterheftet på nettet (fant det hos en bokhandel). Garnet bestilte jeg her:) Strikkenett er superkjappe til å levere, og har god service!
 Så da er jeg såvidt kommet igang med teppet da, innimellom alle andre småprosjektene mine. Det er artig strikk, og det gjør slettes ingenting å strikke i ullgarn i Juli. Iallefall ikke i trøndelag, hvor det i morgen er meldt 12 grader og regn....

Ha en strikkefin kveld! Fordi du fortjener det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar