onsdag 12. februar 2014

Premien er sendt!

Her om dagen utlyste jeg en konkurranse på facebook-sida mi som også heter To Små Svaler. Denne sida bruker jeg til å legge ut bilder av håndarbeid jeg holder på med når jeg er lat og ikke orker å skrive blogg! Og i det siste har jeg jo som dere sikkert har oppdaget vært ganske så lat! Uansett så la jeg iallefall ut bilde av et prosjekt hvor jeg hadde strikketøyet på 6 pinner. Så skulle da folk få tippe da vettu... Hva kjærringa strikka på? Forslagene var kreative og forbausende nok var det bare et riktig svar!
 Og riktig svar var ei lue! Den er strikket i noe cashmere-ull-blanding som jeg hadde liggende fra en garnpakke jeg kjøpte fra Kina. Lua heter "Will I be pretty", og mønsteret fant jeg på Ravelry, som i og for seg er mitt favorittbibliotek for tiden!

 Så måtte jeg jo ha en ordentlig premie også, og siden hele konkurransen var en kjempeimpuls-handling, hadde jeg ingenting som egentlig egnet seg. Men hva gjør vel det, når jeg har huset fullt av garn, og ravelry er åpent døgnet rundt? Jeg bestemte meg for et par pulsvarmere med perler.  De er strikket i 100% ren alpakka, og perlene er glassperler jeg hadde til overs fra et annet strikkeprosjekt. Det er mange fine pulsvarmere å velge mellom på nettet, men jeg falt for disse:) De heter "Queen Lucy of Narnia" og må være en vinner verdig! Eller hva tror du??

Premien ble sendt avgårde i dag, og vi får håpe vinneren blir glad for dem!

Nå skal jeg stupe inn i strikkekurven min igjen! Skal se, kanskje blir det flere konkurranser etterhvert? 
Men ikke i dag!
I dag skal jeg strikke å kose meg, men først skal småtroillan ha masse kos!
Ha en strikkefin kveld!
Fordi DU fortjener det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar