onsdag 2. mai 2012

Yuhu!! Garnsalg!

I dag har jeg vært på garnsalg og gleda meg over å kjøpe mye godt garn som forhåpentligvis skal bli til mange myke gode plagg både til meg selv og kidsa! Det er bare det at lysten og vettet ikke alltid henger sammen. Jeg hadde glatt vært i stand til å kjøpe garn for mange tusen kroner uten å ha noe mål med det bare fordi jeg elsker garn... Men i dag seiret for en gangs skyld vettet og jeg hadde planlagt hva jeg skulle handle og holdt meg til det. Tror du meg ikke??? Ok da, så ble det med et par nøster ekstra.. Men jeg tror jeg har en plan med de også... Ha en strikkefin dag. Jeg skal kose meg med kaffe og strikking! Hadde egentlig tatt et fint bilde av garnet jeg skulle legge ved her for å friste, men jeg kan ikke data og får ikke lagt det til så det får vente til gubben har lært meg det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar