torsdag 20. juni 2013

Dukker og garn!



Dukker og garn er jo for mange en velkjent kombinasjon, da gjerne i form av å strikke dukkeklær. Men jeg har funnet et garn hvor dukkene er i garnet!! Garnet fant jeg her:) Jeg har sett på det lenge, men nå kunne jeg ikke dy meg lengre og bestilte en "prøve" på tre nøster. Jeg synes garnet var utrolig festlig, med 5 dukker i hvewrt nøste, samt endel perler. Så får jeg se mellom fingrene med at garnet er 100% acryl, for det var iallefall mykt, og jeg gleder meg til å strikke noe til lillemor av det. Planen var egentlig å strikke en raglanfelt jakke, men der var protestene høylydte. Hun ville ikke ha jakke!!

Så etter å ha fått god hjelp av go'gut'n til å nøste opp garnet har jeg nå lagt opp masker til et skjørt, så får vi se om det faller i smak...Jeg er fortsatt ikke fri for tanken om at det hadde vært gøy med en jakke.

Nå sover kidsa og mor skal sette seg i sofaen med strikkinga og lytte til en lydbok. For tiden er det Ildvitnet av Lars Kepler som er på øret...Spennende!

Ha en strikkefin kveld!! Fordi DU fortjener det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar