torsdag 28. februar 2013

Klar for levering!

En lue i ensfarget mørk vinrød
En i lillatoner.
 I det siste har det kommet inn noen spørsmål om jeg strikker på bestilling. Det gjør jeg, iallefall hvis det er artig strikk! Så de siste dagene har jeg strikket noen luer som jeg simpelthen har blitt forelsket i! Det er denne lua som heter Shroom Den er tykk og god rundt ørene, og har en fin fasong synes jeg. Jeg har forstørret de noe ut i fra orginaloppskriften, da jeg synes den ble litt knapp til ungdom/voksen. Her har jeg strikket en lue i gråtoner. Den ble godt mottatt. Nå har jeg også strikket en lue i vinrød ensfarget ull og en i lillatoner. Hun som har bestilt en av disse luene hadde sett bilde av den i lillatoner, og ønsket en vinrød. Jeg kunne ikke umiddelbart love at hun likte den lilla lua som de fargene hun ønsket, for det kan jo være at lyset på bildet hun har sett gjorde fargene litt annerledes. Derfor strikket jeg også en i rød. Så kan hun selv velge den hun liker best. Jeg vil jo gjerne at hun skal bli fornøyd! Alle luene er strikket i 100% ull, og det blir garantert strikket flere, for dette er artig strikk!

Så har jeg strikket et Svaledans-pannebånd som jeg tidligere har lagt ut mønster på her på bloggen. Dette ble også godt mottatt, og det er artig at andre vil ha og liker det man lager.
Ute er det et forferdelig ruskevær,  og jeg koser meg med en kopp te før vi skal på foreldrekaffe i barnehagen. Der skal barna ha skuespill og det gleder jeg meg til! Og snart er det klart for en liten natt på jobb, før det blir helg og koooos!! Ha en strikkefin ettermiddag, fordi du fortjener det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar