fredag 29. juni 2012

En bamseklem...

Alle fortjener vel en bamseklem innimellom! Eller kanskje ikke innimellom, men egentlig HVER ENESTE dag! Å gi hverandre en klem er å gi trøst, kos, ros, dele gleder og sorger, og mange andre 1000 ting. Ingenting er så godt som å få en ordentlig bamseklem av våre to små svaler. Snørrete neser som borer seg inn i halsgropa, mens de skitne hendene tar et realt tak i nakkehåra.. Vi klemmer mye hjemme hos oss, både voksne seg i mellom, og voksne og barn, og ikke minst kidsa som til stadighet klemmer på hverandre. Da gjerne etterfulgt av et basketak med lugging, når lillemor er ferdig å kose litt før go'gut'n. Her om dagen da vi (som vanlig) var alle fire på badet for kveldsstellet sa plutselig go'gut'n  "GRUPPEKLEM" Så klemte vi alle 4, moment to remember...

Prøv det! prøv å klemme på kjæresten din, mannen din, barnet ditt, svigermor, ja hvem som helst (det gjør ikke jeg). Kjenn at du slapper av etter klemmen og blir glad av det! Jeg gir alle mine venner en skikkelig bamseklem med denne bamsen som jeg har strikka i noe utrolig mykt pelsgarn jeg bestilte Tyrkia, samt ullteppegarn. Oppskrifta fant jeg hos Pt-design. Knallartig å strikke, ikke fullt så artig å montere, men herlig god og myk det ble han, og jeg tror han heter Louis...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar