mandag 4. juni 2012

Streik...

I morges når jeg stuptrøtt etter tre nattevakter gikk til barnehagen med kidsa sa go'gut'n: "hvilken dag skal jeg streike mamma?" jeg kunne ikke annet enn å le! Han har tydeligvis forstått at streik betyr fri, for han hadde jo to streikefridager forrige uke også. Tror egentlig han kunne tenkt seg en streikefridag i dag, men det kunne ikke jeg, for jeg skulle sove:) Vi er heldige som fortsatt har barnehagetilbud, og kidsa lider ingen nød i streiken selv om de synes det er rart at de voksne er utenfor porten på barnehagen i stedet for innenfor. Lillemor har til og med hatt tilbud hver dag, så vi lider ingen nød. Det eneste vi ønsker oss nå er sol og finvær og en god natts søvn så er vi klare til å stå på barrikadene sammen med vår streikende sønn i morra:) godtatt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar