fredag 15. juni 2012

UFO-jakt!

Hmm, så var jeg på UFO-jakt da! Og det er ikke sånne UFO'er som svigerfar leter etter og ser overalt. Nei, mine UFO'er i håndarbeidens verden, de er U Ferdige Objekter, og de har jeg da noen av... Huff jeg har ikke hatt mot til å telle, men nå! NÅ skal jeg holde meg hardt i nakkeskinnet og gjøre ferdig en etter en. Og ikke begynne på noe nytt før alle (nesten alle) UFO'ene mine er ferdig. Det er et fint sommerforsett selv om jeg har masse deilig garn og mange planer som venter... Jadda vi får se hvor lenge jeg klarer å holde nakkeskinnet før jeg blir lei og slipper grepet. Artig e det lell, for har UFO'ene ligget lenge nok (og det har selvfølgelig ikke mine) så blir de jo som nye spennende prosjekter:):) ikke sant??? Ha en strikkefin kveld alle sammen. Her sitter jeg med 3 ulike strikketøyer og koser meg med en god film sammen med gubben, mens våre to små svaler sover <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar