fredag 1. juni 2012

Pausestrikk i snøværet!

Ja i dag er det faktisk 1. Juni og for en uke siden hadde vi sommer her. Det er det iallefall slutt på nå! Da jeg sto opp i morges var det 4 (FIRE) grader ute og nå har det nettopp snødd!!! 


Jeg har noen store strikkeprosjekter på gang, men også noen små som egentlig er pausestrikk når jeg blir litt lei av de store. For de som kjenner meg vet at jeg er en litt utålmodig sjel og må ha noe småtteri og strikke på også. Og slik som været er er passer det jo bra at noen av pausestrikkprosjektene er de populære Cupcakesluene. Jeg har strikket de i Merino Extra Fine. Jeg fikk brukt opp litt restegarn på disse to her. Det er synd man skal trenge ull-luer nå i juni. Men så er det da endelig godt jeg har nattevaktshelg og kan sove bort skitværet! God helg folkens, så håper vi på bedre vær over helga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar