søndag 30. september 2012

Hipp Hipp Hurra!

I dag har verdens beste mann, kjærest, hushjelp og pappa bursdag!! Mannen min fyller år, og i den anledning fikk jeg sove lenge i dag! Han sto opp med kidsa og jeg kom opp til ferdig frokost. Nå skal det sies at han fikk sove superlenge i går da... Bursdagsgaven hans var en "skapell-inspirert" genser. Jeg lova meg selv at jeg aldri skulle strikke en sånn genser som alle strikker, men jeg måtte ha noe som gikk superkjapt å lage for å bli ferdig i tide til bursdagsfeiring. Og jeg må innrømme at jeg forstår hvorfor disse er blitt så populære. Kjappe, enkle og så blir de faktisk stilige. Gubben i huset ble iallefall fornøyd og tok den i bruk før jeg rakk å pakke den inn, jaja! Jeg strikket den i Drops Alpaca og noe Kid Mohair Fine som jeg hadde liggende fra en tyrkiahandel. Den ble utrolig god og myk, og jeg tror den blir et favorittplagg. Jeg strikket på halskant for å gjøre den litt mer maskulin. Nå har jeg til og med kjøpt meg garn til en egen genser, så får vi se hva det blir til, for nå må julegavene snart i boks! Resten av dagen skal feires med familie. Lammelåret er i ovnen på langtidssteiking, og selv ønsket han seg gammeldags "blautkak"... Tusen takk min kjære, gratulerer med dagen! Jeg er utrolig glad i deg, og takknemlig for at du er du, og du er min kjære mann og kidsa's gode snille pappa <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar