tirsdag 25. september 2012

Julaften kommer!


Men det er jo lenge til? Ikke sant? Nope, det er under tre måneder igjen til julaften ! "Fakisk e de det mamma" som go'gut'n her sier når han argumenterer for et eller annet. Å si at jeg er godt i rute med julegavene er vel å skryte litt i overkant av seg selv, men jeg har planene klare. Har laget liste og laget noen gaver helt ferdig. Men hvor er julepapiret? Butikkene som vanligvis har pyntet til jul på denne tiden er sent ute!! Eller er bare jeg litt rask? Ja jeg liker helst det siste! Det er ikke julepapir å få kjøpt enda, men det gjør ingenting. De to første julegavene er allerede avlevert, uten papir! Det var to helt like ribbestrikkede gensere som to små jenter vi er så heldige å være faddere på skal få i julegave. Men siden kulda allerede er kommet og julaften har mange pakker lell, fikk de like godt genserene (dette var et vanskelig ord å skrive du!) sine nå. De er strikket etter oppskrift fra nøstebarnboka, men jeg valgte å strikke de i Sandnes Mini Alpaca Og du verden for et tregt arbeid! Jeg har kjøpt garn til slike gensere til kidsa mine også, men det dropper jeg elegant, iallefall akkurat nå. For nå har jeg 100 andre ting jeg har lyst til å strikke før jul! Følg med å se hva jeg finner på!!  Ha en strikkefin kveld, jeg tusler på jobb i høstnatten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar