onsdag 26. september 2012

Svigerfar's bukser!

For en tid tilbake kom svigerfar med en pose med to bukser i. Om jeg kunne legge opp buksene? Klart det! Jeg vil jo gjerne hjelpe, selv om jeg må innrømme at gubben her i huset har gått på fest med tapet opplegg på dressbuksa i stedet for at den har blitt lagt opp med nål og tråd. Simpelthen fordi jeg synes det er fryktelig kjedelig å legge opp bukser, og fordi jeg ikke kan forstå hvorfor det er så vanskelig å få fatt i bukser som passer til oss som er litt kort i lortefallet! Jeg sa jeg kunne legge opp buksene hvis han inviterte oss på middag! Ikke for at jeg skal ha noe betaling for å hjelpe han, men fordi han er alene, og han har bare godt av å stelle istand litt middag til oss engang i blandt! Det varte og det rakk, men i morgen skal vi spise middag der.... Så nå sitter jeg og venter på å få ånden over meg så jeg kan legge opp de to buksene. Men jeg tror ånden er like trøtt som det jeg er etter to nattevakter, for han vil liksom ikke komme.. Jeg får strikke litt, kanskje på et kjedelig strikketøy, så får jeg legge meg, og håpe at ånden kommer i natt (gubben er på nattevakt) for i morra MÅ jeg legge opp buksene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar