fredag 7. september 2012

Konditor?

Jeg konditor, ALDRI i verden. Jeg egner meg overhodet ikke til slike kunstneriske oppgaver. Til det er jeg altfor utålmodig og absolutt ikke netthendt nok, men et sjørøverskip ble det omsider. Så i skrivende stund regner jeg med at go'gut'n feirer 4 årsdag i barnehagen. Med et sjørøverskip. At mor ble noget svett, og holdt på å sette fyr på kjøkkenet når seilene ble laget er han heldigvis lykkelig uvitende om. At sjøen ble grønn i stedet for blå, når jeg måtte bruke blå konditorfarge i sitrongele når butikken ikke hadde blå gele håper jeg han ikke ser. Dessuten er jo sjøen grønn i eksotiske farvann. I morgen braker det løs med barneselskap. Tenk at det allerede er fire år siden jeg satt stordiger i en stol og ventet på en liten kar. Og på søndag, da har han bursdag på ordentlig! Oh lykke....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar