fredag 26. oktober 2012

Hipp Hurra for svigermor!!

Jeg har vært på damelag i kveld! Mi kjære svigermor fyller år i morra, og i den anledning har hun invitert til damelag. Vi var mange damer i vår beste alder og det var trivelig stemning! Mye god hjemmelaget mat hadde hun også disket opp med, så nå er jeg god og mett, og klar for en lang natt på jobb i lag med trivelige kollegaer. Får håpe jeg ikke lukter altfor mye hvitløk, men jeg må vel innom kiosken på vei til jobb for en tyggipakke kanskje. Svigermor er, som de aller fleste nå i dag, en kvinne som det er vanskelig å finne på gave til. Vi lever i et velstandssamfunn hvor de fleste av oss ikke mangler så veldig mye. Jeg har strikka en nett liten jakke til henne. Garnet kjøpte jeg fra HongKong, og det er en deilig myk Cashmereblanding. Mønsteret fant jeg i et gammelt Familien-blad, men tror det er opprinnelig Sandnesgarn sitt mønster. Det er en sommerjakke, men siden jeg har brukt ullgarn, er den fin gjennom hele året! Så får vi håpe jubilanten blir fornøyd (pakkene var ikke åpnet da jeg måtte dra for å gå på jobb). Hun elsker iallefall lilla så der tror jeg jeg treffer blink, uansett er det ikke bytterett! Ha en strikkefin kveld. Og Hipp Hipp Hurra for Mi Svigermor<3 Gratulerer med dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar