tirsdag 30. oktober 2012

Hjertelue!

Når det nå er full vinter blir med ett jula mye mer virkelig. Den kommer med stormskritt, og på radioen i dag hørte jeg de sa det var 62 dager igjen av dette året! Hjelpe meg alt jeg hadde tenkt å rekke før den tid. Men jeg har funnet ut at det viktigste er å kose seg, og de siste to dagene har jeg kosa meg skikkelig med denne hjertelua fra Fru Soleng frusoleng.com Jeg fant mønsteret i ei bok som heter "Fru Soleng's Luer & Vanter.  Jeg lånte boka fra biblioteket, og den inneholdt mange flotte mønster. Jeg strikka den i Lanett ( det var det jeg hadde for hånden), og det ble en nett damestørrelse på den. Jeg valgte å ha vrangbord på lua i stedet for brettekant da jeg synes luene sitter bedre da. Go'gut'n stiller villig som modell, og nå er lua pakket inn og klar til å gies bort. Ha en strikkefin kveld! Jeg er i gang med go'guttens ønskelue!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar