lørdag 13. oktober 2012

Jeg har ei gammal tante...

Nei egentlig er hun ikke gammel i det hele tatt! Hun er ei flott tante, og i morra skal vi besøke henne og familien hennes. Så fikk jeg høre at hun har jo bursdag i morgen!!! Hjelpe meg hva gjør jeg da? Butikkene nesten steng, kun Rema 1000 åpen. Jeg hadde en halvferdig kopptue på pinnene, men tenkte ikke tanken på at det kunne være en gave før min gode stemor kom med forslag når jeg klaget min nød til henne, for vi kan jo ikke komme på besøk med visne markblomter! Har du ikke et garn til ei kopptue da?? Som sagt så gjort! Fresa ferdig kopptua i falsk flettemønster jeg fant i ei bok. En koppkost fra Rema 1000, og vips. En liten gave! Håper den babyrosa kopptua faller i smak!
Nå skal jeg strikke videre på en tubehals som er nesten ferdig! Ha en strikkefin kveld!

2 kommentarer: