fredag 26. oktober 2012

Lykke!!

I går ettermiddag fikk jeg telefon fra en go'onkel (jeg har egentlig bare gode onkler). Om han kunne få overnatte her ei natt? Nema problema, for på lekerommet har vi sovesofa. Det var bare det at akkurat i går hadde vi enevendt huset for å flytte lekerommet dit vårt soverom var og vårt soverom til lekerommet... Men vi var nesten i mål så da bød det ikke på problemer med overnatting. Det er bare koselig det. Å se hva jeg fikk av han!!! Cubicspinner fra KnitPro og et nøste Viking Raggen!!! Tenke deg det å få en såå fin gave bare for ei seng ei natt! Han kan visst dette med å glede en kvinne! Tusen takk! Jeg lova å strikke sokker til gubben, og jeg er allerede i gang. Du verden for noen fantastiske pinner å strikke med! Jeg har hørt mye bra om dem, men at de skulle være så gode, det trodde jeg ikke. Passet perfekt for mine revmatikerfingre. Hurra, you made my day! Ha en strikkefin dag alle sammen, jeg skal strikke og kose med kidsa før nattevaktshelga kaller på meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar