søndag 13. mai 2012

Bollebamser..

I dag har vi bakt bollebamser! Det er populært å bake, men i dag var det såvidt vi fikk gjennomført bakingen. Lillemor var nemlig ikke helt fornøyd med planen og kastet deigen veggimellom i stedet for å trille boller. Jeg delte nemlig bolledeigen i to så de fikk hver sin deig. Go'gut'n satte i gang, og jeg tenkte jeg skulle hjelpe lillemor litt. Der tok jeg feil gitt! Hjelp skulle hun IKKE ha, og det var ikke snakk om at jeg fikk ta noe av deigen hennes til å trille boller med. Så da endte hun opp med å kaste deigen rundt seg. Helt til hun så at det faktisk ble bamser med rosiner på. Da delte hun gladelig deig og trillet fornøyd ut både bokstaver og krokodiller (med god hjelp). Go'gut'n laget ymse monsteransikter og en sommerfugl. Vi storkosa oss, men hadde nesten ikke tid til å la de steike ferdig, så da ble bamsene like bleke som det vi er etter en laaaaang vinter.

 

1 kommentar:

  1. Tante legger inn en bestilling på en slik bollebamse! :-)

    SvarSlett