lørdag 5. mai 2012

Et fantastisk garn kom i hus i dag!!!

 Som sagt så var jeg på garnsalg her om dagen da garnstudio startet sitt "mai-salg". Da ble det med ikke mindre enn 44 nøster hjem!! Jeg har stort sett en plan for garnet og har allerede begynt på og gjort ferdig noe... Jeg var heldig for jeg hadde fått et gavekort på butikken av ei supersnill søster så jeg endte opp med å betale kun 300 kroner selv!!!
Jeg hadde lenge drømt om å kjøpe Lace å bruke det i sjal eller liknende, men måtte skuffet konstantere at ingen butikker i min nære omkrets førte garnet...
Det endte opp med at gubben og jeg bestilte på nett, og i dag kom det!! Vi som ALDRI får post på lørdager! LACE... drømmegarnet... kjennes helt fantastisk mykt og godt. 70% Babyalpaca og 30% Mulberry silk.... Takk til strikkenett.no for rask levering!! Nå sitter jeg og drømmer om hva dette skal bli, for det uttenkte sjalmønsteret ble liksom ikke bra nok for det fine garnet. Godt vi har ravelry.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar