mandag 21. mai 2012

Hvilken dag er det i dag...?

 Ja hvilken dag er det egentlig? Mandag? Søndag? Leverte jeg kidsa i barnehagen i går? eller var det i dag? Jeg har akkurat stått opp etter å ha sovet ut etter helgas siste nattevakt (3stk). Sovet ut er jo å ta hardt i kanskje, men jeg kunne ikke sove lenger. Hvorfor? Har dere sett ut? Været er jo helt fantastisk nydelig fint, SOOOOL!! og da kan jo ikke gamla ligge å sove!! Hvem vet når vi får neste finværsdag?! Og så skal jeg jo snu døgnet tilbake igjen.... Har storkosa meg på jobb med gode kollegaer, men naturlig nok blir man litt i ørska og crazy i hodet etter ei slik nattevaktshelg, og hva passer da bedre enn å vise dere bilder av crazykjolene jeg har strikket til meg og lillemor?


Begge kjolene er strikket i Lerke, et fantastisk blandingsgarn fra Dale. De var artige å strikke, men ikke fullt så artige å montere! Var noen tusen tråder å feste der (HELT sant). Jeg tryglet gubben om å bli interessert i trådfesting slik at han kunne hjelpe; men dengang ei.. Vel kjolene ble ferdige for litt siden og er allerede velbrukte. Gode glade kjoler! Min er vel litt vel utringet, så jeg vurderer å ta av ermene og "heise" den opp litt. Vi fåre se. Men nå kan ikke jeg sitte her mer. Jeg skal ut, for det er SOOOOL!! Og i dag blir det grill! Hurra! Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar