fredag 4. mai 2012

Ut å spise...yammi:)

I dag har min snille svigermor invitert "heile hurven" ut for å spise pizza i anledning at min manns yngste bror er ferdig utdannet. Hurra og gratulerer til han! Vi blir 10 stk med smått og stort og vi gleder oss! Det er en deilig avslutning på en fin uke og en god start på ei fin helg.
I den anledning har jeg tenkt å ikle meg en hjemmestrikket kjole som jeg kaller "hjertekjolen" Mønsteret er hentet fra Drops og den var kjempegøy å strikke! Det er ganske nøyaktig ett år siden den ble ferdig og den er brukt MYE! Det er nesten sånn at den er en favoritt.. Selv om jeg ikke kler den like godt som prøvedukka:) Men alt kler den smukke, ikke sant? Ha en fin ettermiddag, jeg skal snart hente kidsa og det blir kos<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar