lørdag 12. mai 2012

Laugardag;)

Fra gammelt av er lørdag eller laugardagen badedagen:) mine to små svaler trengte virkelig å bade i dag:) etter å ha vært ute i en våt sandkasse store deler av dagen var de svarte! Og så fikk de sitt første lørdagsgodt noensinne=KLISS!! Og med CheezeDoodles som avslutning sier det seg selv:) Bading!!! Som endte med våt mamma og vått strikketøy:) Ja for jeg sitter ved badekaret og strikke mens kidsa bader! Kan jo ikke la muligheten gå ifra meg:) idag har jeg gjort ferdig en bursdagsgave:) bilde kommer litt senere for kan jo ikke vise frem gaver vettu:) så har jeg begynt på en hullete sommerjakke i et fantastisk cashmeregarn jeg fikk sendt fra Kina:) jeg tror aldri jeg har strikket med så herlig garn<3 Ha en fin kveld folkens, i morra har jeg ønsket finvær for vi skal bake bollebamser og gå på tur (ca 150 meter til parken for det klarer krykkemannnen også)!

1 kommentar:

  1. Den skal jeg kopiere når jeg låner nuskan mine.
    (Badestrikking altså.)

    SvarSlett